Terug naar cases overzicht

Auping: Van beddenmaker naar liefdevolle brenger van rust

Merkcampagnes - Effie Awards 2022

09112022_Effie-awards-2022_1500x580px.jpg
09112022_Effie-awards-2022_1500x580px.jpg

In deze case

Samenvatting

Opdrachtgever

Koninklijke Auping

Bureau

Buutvrij for life

Samenvatting

Titel

Auping: Van beddenmaker naar liefdevolle brenger van rust

Uitdaging

Hoe kan Auping transformeren van functionele beddenmaker naar een merk om van te houden, dat oog heeft voor de samenleving, in een sterk disruptieve markt met slagkrachtige retailers.

InziCht

Mensen kopen eens in de 10 jaar een nieuw bed. In de drukke 24/7-maatschappij zoeken ze naar rust en verbinding. Dus we willen hen bereiken en beraken op een manier die écht inspireert tot rust.

Idee

Het is onze overtuiging dat een uitgeruste wereld een mooiere wereld is. We geloven dat als jíj uitgerust bent, je een betere versie van jezelf bent. Auping is hét merk dat zorgt dat jij beter slaapt.

Resultaat

Auping is een inspirerend merk met een sterke positie die ons het vermogen geeft om verder te groeien en duurzame impact te maken in de wereld van rust.

Waarom Effie-waardig?

Het succes van onze communicatie uit zich in de sterke positie die we behaald hebben in de wereld van slaap en rust. De goede commerciële resultaten helpen om onze duurzame dromen waar te maken en om onze positie verder te verstevigen, waardoor we verder kunnen groeien. Want als we groeien, dan kunnen we een positieve impact maken op de wereld om ons heen en kunnen we de wereld uitrusten, zowel letterlijk als figuurlijk.

09112022_Effie-awards-2022_1500x580px.jpg

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland