Samenvatting
Titel
Auping: Van beddenmaker naar liefdevolle brenger van rust
Uitdaging
Hoe kan Auping transformeren van functionele beddenmaker naar een merk om van te houden, dat oog heeft voor de samenleving, in een sterk disruptieve markt met slagkrachtige retailers.
InziCht
Mensen kopen eens in de 10 jaar een nieuw bed. In de drukke 24/7-maatschappij zoeken ze naar rust en verbinding. Dus we willen hen bereiken en beraken op een manier die écht inspireert tot rust.
Idee
Het is onze overtuiging dat een uitgeruste wereld een mooiere wereld is. We geloven dat als jíj uitgerust bent, je een betere versie van jezelf bent. Auping is hét merk dat zorgt dat jij beter slaapt.
Resultaat
Auping is een inspirerend merk met een sterke positie die ons het vermogen geeft om verder te groeien en duurzame impact te maken in de wereld van rust.
Waarom Effie-waardig?
Het succes van onze communicatie uit zich in de sterke positie die we behaald hebben in de wereld van slaap en rust. De goede commerciële resultaten helpen om onze duurzame dromen waar te maken en om onze positie verder te verstevigen, waardoor we verder kunnen groeien. Want als we groeien, dan kunnen we een positieve impact maken op de wereld om ons heen en kunnen we de wereld uitrusten, zowel letterlijk als figuurlijk.