Samenvatting
Titel
AfterPay - Make your wishlists come true
Uitdaging
In een uiterst competitieve fintech omgeving het aantal betalingen met de AfterPay service boosten bij e-commerce websites van partners.
InziCht
80% van de winkelmandjes wordt opgeheven. De onderliggende twijfel bij consumenten maakt het leven minder verrijkend. Wat als we deze twijfel konden wegnemen zodat mensen hun inspiratie konden volgen?
Idee
Een aspirationele campagne die onze handelaars in het spotlicht zet en die onze inspirerende ‘Make Your Wishlists Come True’ boodschap connecteert met hun website.
Resultaat
20,5% méér AfterPay-betalingen bij (zakelijke) partners die deel uitmaakten van de campagne in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar en een gemiddelde toename met 18% van AfterPay-betalingen bij alle handelaars tijdens de campagneperiode.
100,56% méér AfterPay app downloads in vergelijking met vorig jaar.
Waarom Effie-waardig?
Een inventieve strategie gebaseerd op data-ondersteunde consumenteninzichten, waarbij creatie en media hand in hand gaan voor een directe impact op de business. Mediabestedingen met uitstekende resultaten.