Terug naar cases overzicht

Dat is het plezier van Ziggo.

Merkcampagnes - Effie Awards 2018

Effie_18_Dat is het plezier van Ziggo..jpg
Effie_18_Dat is het plezier van Ziggo..jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

VodafoneZiggo

Bureau

J. Walter Thompson

Samenvatting

Samenvatting

Ziggo laat met de Buurmannen-campagne zien wat Ziggo allemaal doet om te zorgen dat alles waar je plezier aan beleeft bij je komt, onmiddellijk, altijd en overal. Door de setting van de twee totaal verschillende buurmannen en hun omgeving, zijn we in staat om de verschillende doelgroepen met één campagne aan te spreken. Met een toon die optimistisch, gelijkwaardig, eenvoudig en onmiddellijk te begrijpen is. Het resultaat is een hooggewaardeerde campagne die klanten behoudt en aantrekt.

Effie_18_Dat is het plezier van Ziggo..jpg

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland