Terug naar cases overzicht

Costa del Kruidvat

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2018

Effie_18_Costa del Kruidvat.jpg
Effie_18_Costa del Kruidvat.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Kruidvat

Bureau

Beyenmeyer
We Are Blossom
Activation Heroes

Samenvatting

Samenvatting

Kun je nog spectaculairdere resultaten boeken, als je uitgangspositie al spectaculair is? In een hyperconcurrerende markt, tijdens een hyperconcurrerende periode, sloeg Kruidvat een enorme slag door geen kleine verschuiving, maar een historische piek te realiseren.

Dat lukte dank zij het lef om een campagne-idee volledig over the top uit te werken. Met een volwaardige winkel aan de Costa in Spanje als hart van de campagne, overtrof het communicatieconcept alle verwachtingen. Vanuit sterke brand engagement ‘won Kruidvat de zomer’, ten koste van alle concurrenten. Het resultaat: een historisch marktaandeel van 50.6%.

Effie_18_Costa del Kruidvat.jpg

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland