Wij zijn er trots op dat zo veel vakmensen deel uit willen maken van de Effie jury! De juries zijn zorgvuldig samengesteld, rekening houdend met benodigde kennis, de juiste verhoudingen tussen diverse disciplines, achtergrond, ervaring, diversiteit in achtergrond en man-vrouwverhouding. Daarmee hebben we ook dit jaar weer sterke vakjury’s voor de zeven categorieën Merk, Succesvolle Introducties, Branded Customer Experience, Maatschappelijke Impact, Impactvolle Proposities, Korte-termijn en Lange-termijn gedragscampagne
“We hebben weer ruim 50 vakmensen klaarstaan om alle cases te bestuderen en te beoordelen. Vorig jaar zijn we gestart met 3 nieuwe categorieën. Een mooie kans ook voor marketing cases om kans te maken op de effectiviteitprijs.”
- Heleen Crielaard (Stuurgroep Effie Awards)
De voorzitters van de zeven vakjury's
Gedragscampagnes Lang Peeter Verlegh Vrije Universiteit Amsterdam
Gedragscampagnes Kort Karen de Loos KIK Communicatie
Maatschappelijke Impact Tim Claassen Havas Lemz
Merk Philip Kok The Valley
Branded Customer Experience Boris Nihom DentsuAchtung!
Succesvolle Introducties Aranka Staaijen 3MO
Impactvolle Propositie Irene Koel The Zooooo