Terug naar cases overzicht

Windows 10 Check-in

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_Windows 10 Check-In.jpg
Effie_16_Windows 10 Check-In.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Microsoft

Bureau

Ganda

Samenvatting

Samenvatting

Windows 10 Check-In heeft waarde gegeven aan een product dat gratis werd verspreid en ervoor gezorgd dat consumenten het vertrouwen kregen om uit eigen beweging of met behulp van Trusted Advisors over te stappen naar een product dat zij nog niet kenden. In plaats van het product zelf centraal te stellen, heeft Windows 10 Check-In de gebruiker centraal gesteld, zijn sentiment erkend en hierop ingespeeld. Uiteindelijk zijn ruim 3,27 miljoen apparaten bijgewerkt naar Windows 10. Een percentage van 28,11%, waarmee Microsoft Nederland tweemaal zo succesvol is als het wereldwijde gemiddelde.

Effie_16_Windows 10 Check-In.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland