Terug naar cases overzicht

Wereldnieuws en nieuws uit jouw wereld.

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_Wereldnieuws en nieuws uit jouw wereld..jpg
Effie_16_Wereldnieuws en nieuws uit jouw wereld..jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

ADR Nieuwsmedia

Bureau

J. Walter Thompson

Samenvatting

Samenvatting

Ondanks de hard krimpende markt, heeft de Persgroep met één salescampagne het hoogste aantal abonnementen ooit aangetrokken. Alle AD/Wegener titels zijn sinds deze campagne weer financieel gezond. Hoe? Door juist niet heel strak voor één perspectief te kiezen, zoals de rest van categorie. Maar door te laten zien dat de AD/Wegener titels uniek zijn dankzij het samenkomen van the best of both worlds: het beste regionale en het beste (inter)nationale nieuws. Het wereldnieuws en het nieuws uit jouw wereld. Twee soorten nieuws met een minstens even grote impact op jou.

Effie_16_Wereldnieuws en nieuws uit jouw wereld..jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland