Terug naar cases overzicht

Unox. Wat een dag.

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_Unox. Wat een dag..jpg
Effie_16_Unox. Wat een dag..jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Unilever - Unox

Bureau

TBWA/NEBOKO

Samenvatting

Samenvatting

In een dalende, verzadigde markt groeit Unox hard in waarde. Het kiest voor een heldere propositie die in prijs veel duurder is dan alternatieven. Hij haalt de top 5 meest verkochte soepsmaken. Dat is lang niet gebeurd. De scherpe keuze voor emotionele meerwaarde geeft de doorslag; het extra balletje raakt de harten. Het heeft impact en overtuigingskracht. Iedereen herkent dat beetje aandacht, troost en liefde. Door in de hele aanpak te kiezen voor de meerwaarde van het extra balletje, begrijpt Unox dat het de kleine dingen zijn die het doen.

Effie_16_Unox. Wat een dag..jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland