Terug naar cases overzicht

Randstad - Worden wie je bent

Merkcampagnes - Effie Awards 2016

Effie_16_Randstad - Worden wie je bent.jpg
Effie_16_Randstad - Worden wie je bent.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Randstad

Bureau

Saatchi & Saatchi
Leo Burnett

Samenvatting

Samenvatting

‘Worden wie je bent’ is een organiserend idee, een commitment dat de H in hr centraal stelt. Door een likeable/effectieve campagne staat Randstad weer op de kaart en is werkend Nederland in beweging gebracht.

Randstad vond zichzelf opnieuw uit, toonde zich relevant in een turbulente arbeidsmarkt. WWJB heeft Randstad dichterbij mensen en organisaties gebracht, wat 4x overschrijding van de doelstellingen op sollicitaties en uiteindelijk 30.000 nieuwe plaatsingen (ook bij schaarse/kansarme doelgroepen) opleverde met een sterk hogere duplicatiegraad en klanttevredenheid.

Het commerciële en mentale marktleiderschap van Randstad breidde zich verder uit.

Effie_16_Randstad - Worden wie je bent.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland