Terug naar cases overzicht

Ola Talking Ice Cream

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_Ola Talking Ice Cream.jpg
Effie_16_Ola Talking Ice Cream.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Ola (Unilever)

Bureau

Qionly

Samenvatting

Samenvatting

De OLA voorjaarscampagne blinkt uit in eenvoud. We zijn uitgegaan van het fenomeen ‘zien is kopen’ rondom een impulsaankoop die ijs is in het Out-Of-Home kanaal. Met een succesvolle PR-stunt en aansluitend een kort maar krachtige zeer zichtbare voorjaarscampagne zijn de OLA-ijsjes erin geslaagd op positieve, opvallende manier bij consumenten onder de aandacht te komen in de aanloop naar de zomer. Altijd dicht op het gebruiksmoment van de consument en waar mogelijk inspelend op de context van de communicatie-uiting. Zo waren de OLA-ijsjes voor iedereen relevant, likeable… en lekker.

Effie_16_Ola Talking Ice Cream.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland