Terug naar cases overzicht

Man in de Media Markt

Merkcampagnes - Effie Awards 2016

Effie_16_Man in de Media Markt.jpg
Effie_16_Man in de Media Markt.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Media Markt

Bureau

J. Walter Thompson

Samenvatting

Samenvatting

In een markt met faillissementen en sterke online toetreders, slaat Media Markt een nieuwe koers in. Van schreeuwerige prijsvechter naar een merk dat relevant is in de veranderde wereld. De campagne ‘De Man in de Media Markt’ laat de TOMA spectaculair stijgen. Mensen denken voortaan als eerste aan Media Markt als ze consumentenelektronica zoeken. De campagne bouwt bovendien aan een belofte die antwoord geeft op de belangrijkste consumentenbehoeften. Het resultaat: een prachtige stijging van traffic en marktaandeel. In winkels en webshop. Media Markt is klaar voor de toekomst.

Effie_16_Man in de Media Markt.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland