Terug naar cases overzicht

Maak de dood bespreekbaar

Merkcampagnes - Effie Awards 2016

Effie_16_Maak de dood bespreekbaar.jpg
Effie_16_Maak de dood bespreekbaar.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Yarden Uitvaart Organisatie

Bureau

Samenvatting

Samenvatting

Yarden is met deze baanbrekende campagne de uitvaartorganisatie die de dood durft te benoemen. De campagne doet daadwerkelijk iets met het merk en de toonaangevende positie. Dat is anno 2016 een plus, in vergelijking met veel andere campagnes die weinig tot geen indruk achterlaten. Het op een baanbrekende manier praten over de dood heeft veel teweeggebracht in Nederland. Er was kritiek en er waren complimenten. Door te blijven geloven in de campagne heeft Yarden ruimschoots haar doelstellingen gerealiseerd. De resultaten spreken voor zich. 

Effie_16_Maak de dood bespreekbaar.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland