Terug naar cases overzicht

KPN NosePost: Hoe KPN met verdiende aandacht meer buitenlandbundels dan ooit verkocht

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_KPN NosePost Hoe KPN met verdiende aandacht meer buitenlandbundels dan ooit verkocht.jpg
Effie_16_KPN NosePost Hoe KPN met verdiende aandacht meer buitenlandbundels dan ooit verkocht.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

KPN

Bureau

N=5

Samenvatting

Samenvatting

Aandacht vragen voor een product dat als complex, duur en steeds meer als irrelevant wordt gezien, is niet makkelijk. Door een ludieke, innovatieve en creatieve strategie en een slimme campagne-uitrol die gebruikmaakt van de kracht van social media, is het KPN toch gelukt om een storm aan aandacht te verdienen. Met een enorme uplift van 44% in sales tot gevolg.

Effie_16_KPN NosePost Hoe KPN met verdiende aandacht meer buitenlandbundels dan ooit verkocht.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland