Terug naar cases overzicht

Introductie Samsung Galaxy S7 en S7 edge

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2016

Effie_16_Introductie Samsung Galaxy S7 en S7 edge.jpg
Effie_16_Introductie Samsung Galaxy S7 en S7 edge.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Samsung Electronics Benelux

Bureau

Cheil Benelux
Starcom

Samenvatting

Samenvatting

Doelstelling van Samsung is om met de introductie van de Samsung Galaxy S7 family de nummer 1 in de markt worden. Hiervoor hebben we een atypische Nederlandse aanpak ontwikkeld in drie fases met één duidelijke boodschap: ‘Maak je perfecte foto’s, zelfs bij weinig licht’.

A) Preview: Vergelijk je huidige smartphonecamera met de nieuwe Samsung.
B) Launch: Rúnar uit IJsland verraste ons met fantastische foto’s.
C) Activatie: Own the Twilight werd gebruikt als metafoor.
Resultaat: We didn’t beat Apple. We crushed them! De campagne scoorde boven alle verwachtingen en doelstellingen.

Effie_16_Introductie Samsung Galaxy S7 en S7 edge.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland