Terug naar cases overzicht

Chocomel De Enige Echte: Van een traditioneel winter-verwenproduct naar het snelst groeiende drankmerk!

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2016

Effie_16_Chocomel De Enige Echte. Van een traditioneel winter-verwenproduct naar het snelst groeiende drankmerk!.jpg
Effie_16_Chocomel De Enige Echte. Van een traditioneel winter-verwenproduct naar het snelst groeiende drankmerk!.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Friesland Campina

Bureau

DDB & Tribal Amsterdam

Samenvatting

Samenvatting

De Enige Èchte Chocomel slaagde er in om uit haar niche te breken van een traditioneel verwenproduct door een offensief te starten in de zomer, en tegelijkertijd te kapitaliseren op haar kracht in de winter. Hiermee werd ze uiteindelijk het snelst groeiende drankmerk zowel in volume als in waarde.

Effie_16_Chocomel De Enige Echte. Van een traditioneel winter-verwenproduct naar het snelst groeiende drankmerk!.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland