Terug naar cases overzicht

Beter Bed herpositionering

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2016

Effie_16_Beter Bed herpositionering.jpg
Effie_16_Beter Bed herpositionering.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Beter Bed

Bureau

Beyenmeyer

Samenvatting

Samenvatting

Beter Bed is nu een retailformule waar consumenten graag weer naar toe gaan. Door bovenop het sterke prijsimago, het merk ook op kwaliteit te positioneren is Beter Bed het aantrekkelijke prijs/kwaliteit-alternatief geworden voor Auping, Swiss Sense en Ikea. Het resultaat is duidelijk. Een sterke verbetering van Beter Bed als herkenbare en aanvaardbare formule en een sterke omzetgroei die veel groter is dan die van de concurrenten en de gemiddelde marktgroei. Beter Bed wint dus sterk marktaandeel met deze nieuwe campagnestrategie en tegen lagere marketingkosten dan de concurrenten.

Effie_16_Beter Bed herpositionering.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland