Er zijn dit jaar veel inzendingen in de categorie Merk. Dat is echt opvallend. Hoofdjurylid en lid van de Effie-stuurgroep Hans Middelhoek zei hierover al eerder in een interview op Adformatie dat het lijkt alsof het besef weer terug is dat investeren in je merk waardevol is. Vanuit de Effie Awards spraken we de afgelopen jaren nog wel eens onze zorg uit over het kortetermijndenken in het vak. Die boodschap lijkt aangekomen.
Ben je benieuwd wat The HEINEKEN Company, Alfred International, Royal Auping, Buutvrij for life, EEVEE Mobility, Wisemen, T-Mobile Nederland, TBWA\NEBOKO, Toyota Nederland, DDB Unlimited, Zeeman textielSupers, Persuade, ŠKODA Nederland, Selmore Creative Agency, A.S. Watson (Health & Beauty Benelux) B.V., Eigen Fabrikaat, Albert Heijn hebben gedaan om ervoor te zorgen dat de betekenis van het merk in de tijd is gewijzigd?
Effie 2022: Merk from Effie Netherlands on Vimeo.
Koop dan vandaag nog je kaartje voor de uitreiking van de Effie Awards 2022 op dinsdag 8 november.Â