Terug naar cases overzicht

WILDLANDS Adventure Zoo. Van regionale dierentuin naar werelds avontuur.

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2017

Effie_17_WILDLANDS Adventure Zoo. Van regionale dierentuin naar werelds avontuur..jpg
Effie_17_WILDLANDS Adventure Zoo. Van regionale dierentuin naar werelds avontuur..jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Wildlands Adventure Zoo

Bureau

Lane Marketing Strategy
PHD Media Nederland
G2K

Samenvatting

Samenvatting

Een eens zo innovatief dierenpark, achterop geraakt bij haar concurrenten, heeft door lef en durf te tonen haar positie aan de top weer terug. Door afstand te nemen van traditionele dierenparken en zich als heel nieuw themapark te positioneren rond beleving en avontuur is WILDLANDS een aantrekkelijk dagattractie geworden. Waarvoor 1,3 miljoen Nederlanders uit alle windstreken de weg naar Emmen hebben gevonden, waaronder 75.000 trouwe bezoekers met een abonnement. Een slimme vertaling van inzichten leidde tot een campagne die liet zien dat een dagje WILDLANDS echt een werelds avontuur is!

Effie_17_WILDLANDS Adventure Zoo. Van regionale dierentuin naar werelds avontuur..jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

Lees verder

Effie cases 2017

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright ┬ę 2022 Effie Awards Nederland