Terug naar cases overzicht

Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je.

Merkcampagnes - Effie Awards 2017

Effie_17_Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je..png
Effie_17_Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je..png

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

PostNL

Bureau

TBWA/NEBOKO

Samenvatting

Samenvatting

PostNL stelt zich opnieuw voor aan Nederland. Met een dienstverlenende mentaliteit aan de basis, laat de campagne Nederland voelen hoe onmisbaar PostNL is. Met high touch, high tech ‘Acts en Ads’ komt het merk dichterbij, fysiek én in het hart. De campagne brengt beweging in een van de oudste merken van het land en maakt PostNL’s imago sterk en klaar voor de toekomst. Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je. 

Effie_17_Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je..png

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland