Terug naar cases overzicht

Vodafone Powerful Connections

Merkcampagnes - Effie Awards 2017

Effie_17_Vodafone Powerful Connections.png
Effie_17_Vodafone Powerful Connections.png

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Vodafone

Bureau

Achtung
DDB & Tribal Amsterdam
Glasnost
Het PR Bureau
MEC

Samenvatting

Samenvatting

Vodafone laat zien dat een consistente focus op brand engagement werkt! Met een vernieuwende aanpak die volledig gericht is op het maximaliseren van earned media value zonder traditionele ATL inkoop, maken we brede impact en vergroten we de emotionele betrokkenheid van de consument. Waarmee we onze breinpositie substantieel verstevigen. Maar Powerful Connections gaat verder: het bewijst de positieve impact van (mobiele) technologie op de maatschappij en laat zien dat een merk op een geloofwaardige manier maatschappelijke onderwerpen op de kaart kan zetten, en hiermee kan inspireren én activeren.

Effie_17_Vodafone Powerful Connections.png

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland