Terug naar cases overzicht

PON Connected Car

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2017

Effie_17_PON Connected Car.jpg
Effie_17_PON Connected Car.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Pon's Automobielhandel B.V. (Volkswagen)

Bureau

Achtung!
McGaryBowen
Branddoctors
Sioux

Samenvatting

Samenvatting

Mensen gaan minder snel naar de dealer, minder vaak en geven er minder uit. Pon besluit om vol in te zetten op ‘Connected Car’. We creëren een nieuw communicatiekanaal tussen dealer en berijder, met een consistente strategie op basis van een heldere insight. Door data uit de auto inzichtelijk te maken openen we de black box en geven mensen de macht over hun auto terug. Zo slagen we erin om de relatie met de dealer te verstevigen, met een ruime verdubbeling van klantwaarde in het eerste jaar tot gevolg.

Effie_17_PON Connected Car.jpg

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland