Terug naar cases overzicht

Pickwick Tea Topics. Neem de tijd.

Merkcampagnes - Effie Awards 2017

Effie_17_Pickwick Tea Topics. Neem de tijd..jpg
Effie_17_Pickwick Tea Topics. Neem de tijd..jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Pickwick (Jacobs Douwe Egberts)

Bureau

TBWA/NEBOKO

Samenvatting

Samenvatting

Pickwick moet weer gaan leven bij haar doelgroep. Het merk zet in op echte aandacht voor elkaar in een wereld met minder sociale tradities en meer digitaal vluchtig contact. Met Tea Topics maakt Pickwick een eigen medium van haar theezakje. Dicht op het consumptie-moment, biedt het conversation starters. De campagne inspireert met hedendaagse, persoonlijke verhalen waarin mensen de tijd nemen voor echt contact. Pickwick verbindt met storytelling die raakt, persoonlijk herkenbaar én maatschappelijk relevant. Nederland beloont Pickwick met een groeiend marktaandeel.

Effie_17_Pickwick Tea Topics. Neem de tijd..jpg

Juryrapport

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland