Terug naar cases overzicht

Mobielste bank van Nederland

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2017

Effie_17Mobielste bank van Nederland.jpg
Effie_17Mobielste bank van Nederland.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

ING

Bureau

J. Walter Thompson
Mindshare

Samenvatting

Samenvatting

Nederlanders doen van alles op hun smartphone, maar de meerderheid regelt geldzaken liever op de ‘vertrouwde’ manier. Terwijl ING Mobiel Bankieren zoveel makkelijker en sneller is. Om de gestage groei in downloads te doorbreken, breekt ING nadrukkelijk met categoriecommunicatie en komt met de ‘mobielste bank van Nederland’ campagne. Een unieke mobile first campagne die, dankzij samenspel van media en creatie, doelgericht werkte aan het wegnemen van drempels en zo zorgde voor explosieve groei in downloads en actief gebruik van de app. De mobielste bank nu ook met de mobielste klanten.

Effie_17Mobielste bank van Nederland.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland