Terug naar cases overzicht

Get the FLow

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2017

Effie_17_Get The Flow.jpg
Effie_17_Get The Flow.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Vodafone

Bureau

DDB
Tribal Amsterdam

Samenvatting

Samenvatting

In samenwerking met de Nederlandse Stotter Federatie (NSF), Ali B en Miss Montreal, wilde Vodafone Nederland laten zien hoe mobiele technologie – middels een mobile app – mensen verbindt en de maatschappij kan verbeteren. De resultaten waren overweldigend: 28 miljoen mediacontacten, bijna een kwart van de bevolking was bekend met de campagne, 2 op de 3 stotterende kinderen werd geactiveerd en het social sentiment rondom Get The Flow was in 95% van de gevallen positief. Daarnaast heeft de campagne een positieve bijdrage geleverd aan het merkbeeld van Vodafone in de Nederlandse markt.

Effie_17_Get The Flow.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland