Terug naar cases overzicht

Betaal met views

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2017

Effie_17_Betaal met views.jpg
Effie_17_Betaal met views.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Opel

Bureau

J. Walter Thompson
Carat Amsterdam
iProspect
Isobar

Samenvatting

Samenvatting

Om verkoop van verouderde volumemodellen te stimuleren, komt Opel met een speciale, maar duurdere, uitvoering: de Online Edition. Deze volledig ‘connected’ auto moet, met minimaal communicatiebudget, opvallen in een markt waar introducties de standaardcommunicatie vormen. Opel komt met een unieke campagne, volledig in stijl: een Online Edition koop je vanaf 589.000 views. ‘Betaal met views’ is een wereldprimeur met grote impact. En, de campagne creërt een nieuwe standaard: de Online Edition vervangt de Edition als meest populaire uitvoering en dat levert Opel extra omzet en een hogere winstmarge op.

Effie_17_Betaal met views.jpg

Juryrapport

juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland