Terug naar cases overzicht

Zorg voor #deleven

Gedragscampagnes Kort - Effie Awards 2017

Effie_visuals_cases_nieuwesite (7).png
Effie_visuals_cases_nieuwesite (7).png

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

Anderzorg

Bureau

XXS Amsterdam

Samenvatting

Samenvatting

Als gevolg van een noodzakelijke premiestijging is Anderzorg na 7 jaar niet meer de goedkoopste in de markt. Door de focus te verleggen van ‘prijs’ naar ‘merk’ zijn we in staat geweest om de negatieve impact van onze prijspositie op te vangen. Met een vernieuwende, opvallende en relevante merkboodschap voor onze kerndoelgroep hebben we onze doelstellingen zowel op merk als conversie ruimschoot overtroffen.  Anderzorg is de zorgverzekeraar die vrij is van gedoe: zodat jonge mensen meer tijd hebben voor #deleven. Met dit begrip uit de jongerencultuur weet Anderzorg relevant te blijven en sluiten jongeren ondanks de hogere premie een zorgverzekering af bij ons merk.

Effie_visuals_cases_nieuwesite (7).png

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland