Terug naar cases overzicht

Albert Heijn. Digitaal koopzegels sparen. Hoe Albert Heijn heeft laten zien dat iedereen heel envoudig digitaal kan sparen in de AH app

Succesvolle introductie - Effie Awards 2021

Albert Heijn. Digitaal koopzegels sparen. Hoe Albert Heijn heeft laten zien dat iedereen heel envoudig digitaal kan sparen in de AH app - Banner - Effie Awards Nederland

In deze case

Samenvatting
Kenmerken
Uitgangspositie
Ambitie
Strategie
Resultaten
Juryrapport

Opdrachtgevers

ALBERT HEIJN B.V.

Bureau's

TBWA\NEBOKO
AH STUDIO
DENTSU AEGIS NETWORK
BOOMERANG AGENCY
HOLY FOOLS
JELIER & SCHAAF
AMBASSADORS SOUND BV
MPG

Albert Heijn. Digitaal koopzegels sparen. Hoe Albert Heijn heeft laten zien dat iedereen heel envoudig digitaal kan sparen in de AH app - Banner - Effie Awards Nederland

Kenmerken

Uitgangspositie

Ambitie

Strategie

Resultaten

Juryrapport

Deel dit via

Lees verder

Effie cases 2021

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright ┬ę 2022 Effie Awards Nederland