Terug naar cases overzicht

VGZ maakt met 'zinnige zorg' het verschil in de markt

Gedragscampagnes Lang - Effie Awards 2019

Effie_19_VGZ maakt met 'zinnige zorg' het verschil in de markt.jpg
Effie_19_VGZ maakt met 'zinnige zorg' het verschil in de markt.jpg

In deze case

Samenvatting
Juryrapport

Opdrachtgever

VGZ

Bureau

Dear
M2Media

Samenvatting

Samenvatting

In een steeds competitievere markt waar product of prijs voor VGZ het verschil niet kunnen maken, zoekt, vindt en claimt VGZ relevant onderscheid. Met ‘Zinnige Zorg’ slaagt VGZ erin, waar de grote concurrenten niet in slagen, te winnen in een dalende markt. De groeiende uitstroom wordt teruggebracht naar slechts 5,6%; 1,4% onder het landelijk gemiddelde. De instroom is met 109.312 nieuwe verzekerden groter dan ooit. Daarmee wordt een daling van het totale klantenbestand van 2,5% omgezet in een groei van 8,2%.

Effie_19_VGZ maakt met 'zinnige zorg' het verschil in de markt.jpg

Juryrapport

Het juryrapport is vertrouwelijk.

Deel dit via

partners

De Effie Awards wordt mede mogelijk gemaakt door:

bva logo
via logo
Socials
Copyright © 2024 Effie Awards Nederland